You’ve Fallen For Me – Vakit kaybı..

You’ve Fallen For Me yada bir diğer adıyla ve kanımca çoğu kişinin kısa oluşundan tercih ettiği bir diğer ismi Heartstrings,en yeni,en taze dizilerden biri.Tazeden kastım; hem yeni yayınlanmış olması hemde içindeki tazecik,gencecik çıtırcıklardan dolayı.Hikaruivy çingumun dediği gibi nerde genç güzel yakışıklı var toplayalım demişler :D Dizi hakkındaki kişisel yorumlarımdan önce dizinin konusundan birazcık bahsedeyim.Başrollerini 2 sevdiğim insan, Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa oyunuyor zaten dizide o kadar çok dikkatinizi çekecek düzeyde genç oyuncu var ki bazen başrolleri gözünüz aramaz oluyor.

Dizimizin narsist prensi Lee Shin (JYH) üniversitede modern müzik öğrencisidir.Tüm kızlar ona hasta hatta belki erkekler bile dermişim :D -ne var olabilir :D :D –  Tabi bunda Lee Shin’in yakışıklı,yetenekli,cool karakterinin yanında The Stupid adlı grubunda lideri olmasının payı büyük.Hehh gelelim şu konuya; bu ne saçma grup ismi ya anlamadım gitti kim grubunun adını aptal koyar ki? Yalnış mıyım dostlar :D Bana göre saçma neyse zevkler ve renkler falan filan..

Park Shin Hye’ye bu saç çok hoş olmuş  ben çok beğedim :) Lee Kyu Won (PSH),Lee Shin ile aynı okulda ama bu Geleneksel Müzik bölümden okuyor.Dedesi yüzünden gelenekler arasında kalmış,dış dünyadan bir haber şekilde büyümüştür.O kadar ki tüm milletin ölüp bittiği The Stupid grubunu bile bilmemektedir.İlk başlarda Lee Shin’den nefret etmektedir daha doğrusu ilk 2 bölümde desek daha doğru olur çünkü burdada bi düzensizlik gördüm.Kyo Won ilk bölümde öyle bir nefret belirtisi verdi ki herkese,dedim ‘ahaa bu kız baya bi süründürcek heralde oğlanı’ ..Bi o kadar da hakaret etti çocuğa..Anaa ! daha nerdeyse 1 bölüm geçmeden kız pat diye aşık oldu.İnsan utanır biraz o kadar hakaret ettin,sana nasıl aşık oluyorlar vs. de,sonra git kendin aşık ol..Kızın biraz daha zıtlaşmasını beklerdim o kadar çıkardığı tantanaya karşın.Ayrıca diğer takıldığım mevzuysa, dizi boyunca Kyo Won’un odunluğu ! Ya tamam anlıyorum kendinizi çok muhafazakar göstermeye çalışıyorsunuz ama olmuyor..Çocuk sarılıyor mesela kızda tık yok..İnsan bi karşılık verir sarılır yada güler birşey yapar dimi yok sap gibi durdu kaç defa.

                                                                  ********

Dizi  beklentimi hiç mi hiç karşılamadı..Gerek o cıvıl cıvıl resimler olsun,gerekse oyuncu kadrosu olsun faso fiso.Hele son 2 bölüme değinmiyorum zaten gene yaptılar yapacaklarını saçma sapan b*k edip çıktılar.Ya kardeşim madem yetişmiyor bölümler uzat Allah Allah bi kriter mi var illede diziler 16 bölüm olacak vs diye.Sonunu kadar,-pardon son 5 dakika desem yeridir (!)- çiftimizi ayrı tutmak, ekşınn katmak için gereksiz sahnelere yer verilmişti.Goya bizi mutlu göndercekler ya, nasıl olursa olsun şu çocuklar bir sarılıp öpüşsünler tamamdır ! niyetiyle son 5 dakikadada birleştirdiler.Yeni bitirdim ya sinirim geçmedi daha :D Neyse, genele dönersek te, ortada çok kişi ve olaycıklar vardı.Benim daha çok  görmek istediğim eğlenceli romantik bir çiftin aşkıydı..Dizi boyunca bence ikiliye çok az yer verildi..

Yönetmenimmmm :) Dizide en sevdiğim kişiliklerden biride Broadway’li yönetmendi..Dizi boyunca çok şekerdi :) Yönetmen ve Kyu Won konusunda da ortada bir karmaşa vardı.Bir ara yönetmeni Kyu Won’a aşık eder gibi yaptılar sonra vazgeçtiler.Onlarda daha karar verememiş galiba :D

 Sonra diğer bi ters olayda bence müzikaldeki başrol oynayan çocuk varya adını hatırlyamıyorum işte o çocuğun dizideki 2. oğlan olacağını düşünmüştüm ama olmadı.Çocuğu öyle ortalıkta heba ettiler boş boş.

Heralde ilk defa 2. şahıs bir baayan  çıkıp ortalığı karıştırmadı.O yüzden sevdim ben bu gaciyi :D En başından beri olması gerektiği gibi doğru düzgün bir öğretmen oldu.

Photobucket

İşte bunlarr ! :D Dizi boyunca koparttılar beni özellikle şu soldaki ikisi :D Tiplere kopmamak elde değil ya :D :D

Dizinin tek elle tutulur tarafı şüphesiz harika şarkılarıydı..İlk bölümden dilinize dolanmamasına imkan yok.Ne yapayım diziden birşey çıkmıyor bari müziklerini dinleyin derim :) Sadece tek şarkı paylaşıyorum devamını siz girin youtubedan dinleyiverin gari :D

 

Cyrano Agency

Uzun zamandır aklımın bi kenarını izlemem için işgal eden bi filmi sonunda dün akşam izledim..Daha doğrusu 2. partını dün akşam izleyebildim anca :D :D Neden derseniz -bi bilgisayarcı olarak bunu söylemekten utanıyorum ama :D – bir türlü doğru partları buluşturamadım..Partın birini bi siteden diğeri diğer siteden indirmişim :D :D Neyse işte sonunda buldum buluşturdum dün bitirdim filmi..Filmin Adı ‘Cyrano Agency’ . Filme beni ne bu kadar ne çekti derseniz hemen söyleyeyim tam benlik konusu :D Cyrano ajansı aslında bi çöpçatanlık ajansı..Kendinize aşık olmasını istediğiniz kişiyi, inanılmaz bi profesyonellikle size aşık ediyorlar..’Ana öyle şey olur mu? nasıl oluyo? numarasını verin bana şu ajansın? gibi cümleler eminim içinizde nüksetmeye başladı :D :D Keşkee çingular keşke olsa :D

Neyse işte, her, aşkı karşısında cesareti olmayan vasat aşık bu ajansın kapısını çalıyor..Bir gün yine bi kıza aşık olan zengin,yakışıklı ama bu ilişkiler konusunda beceriksiz biri geliyor..Ekip,mutlu iş çıktı kendilerine diye ama bi sorun var ortada..Çocuğun kendisine aşık edilmesi istediği kız,ekip liderinin hala unutamadığı eski sevgilisi..! -burayı okuduğumda vayy anasını hemen izlemem lazım demiştim,nolcak bu yavrucağımın hali (bu yavrucak bide Uhm Tae Woong ise :D )- Benim sevdiğim insanı başka birine aşık edicem haa? yok öyle yağma ! Hayatta öyle birşey yapmam :D :D  İşte bu merakla ve konunun büyüsü sizi filme çekmeye yetiyor..Sloganları da ;

“Hayatınızın aşkını, size aşık ediyoruz… Ama gizlice!” 

Top 10 unni’mm

Bakıyorum da habire sapıklar gibi oppalardan bahsediyorum.( bahsedilmeyecek gibi mi sanki :D ) Dedim bi postum da sevdiğim unnilerim hakkında olsun.Aşağıdaki listede kara kaşından kara gözüne,oyunculundan gibi sebeplerle sevdiğim 10 güzel var.Hepsinin bende yeri ayrı, her birini ayrı ayrı severim.

Listede 1 numarayı Song Hye Kyo alıyor.Kendisini ilk Full House dizisinde tanıdım.Güzellik anlayışımı değiştirdi o nasıl bi güzelliktir.Boyuda biraz daha uzun olsa 10 numara kız yaa..

2 numara ise uğruna gidiip kıkırdağımı deldirdiğim şahsiyet Han Hyo Joo  (Işıltılı Miras dizisinde kıkırdağına taktığı küpe çok hoşuma gitmişti, çok hoş duruyordu bende gittim deldirdim hemen.. :D )

3 numara ise My Girl dizisindeki karakteri,mimikleri,güzelliği (özellikle kaş ve göz kısmına bayılıyorum) herşeyiyle kalbime taht kuran Lee Dae Hee

4. unnimiz ise 10 parmağında 10 mağrifet olan Goo Hye Sun

5 numaramız ise ilk You’re Beautiful’da tanıdığım güzellik Park Shin Hye

6 ise oyunculuğuna bayıldığım zarif kelimesinin eş anlamlısı(White Night film,inden sonra)  Son Ye-jin (gülünce gözlerinin hilal şeklini almasına bayılıyorum)

7 numara nedense çoğu kişinin beğenmediği dişlek bulduğu,benimse aksine oyunculuğunu ve gülüşüne bittiğimm Yoon Eun Hye

8 numara ise Gumiho olarak tanıdığım,gamzenin bi Uzakdoğulu’ya anca bu kadar yakışabileceği Shin Min Ah. MGIAG’da takındığı tatlı rolün aksine inanılmaz sexy biri. . :D

9 numara en sevdiğim saray dizisi olan Muhteşem Kraliçe’nin yıldızı Lee Yo Won

10.Coffee Prince dizisiyle tanıdığım genelde hep cool rollerde gördüğümüz Chae Jung Ahn

Listeyi görünce belki bunlar mı falan diyebilirsiniz bazıları için ama belki unuttuğum daha çok sevdiğim isimler vardır ama şuan aklıma bunlar geldi.İtiraf edeyim bende şöyle birşey var belki kararsız oluşumdan mıdır bilemiyorum bana en sevdiğin yemek en sevdiğin dizi vs sorsanız bilemem.Aklıma gelmez,birini seçip söyleyemem çabucak.O an aklıma gelen ,aklımda kalan (geçen izlediğim hoş bir filmi yada diziyi  bile) şeyleri  söyleyebilirim.O yüzden sevipte yazmadığım unnim varsa mianeeeeee!!!

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 167 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: